Od 1. 1. 2024 proběhne dle novely zákona změna sazby DPH. Nově budou dvě sazby – základní ve… číst více
Omezený provoz Vzdálené servisní podpory
Ve středu 29. 11. bude z důvodu školení technických pracovníků omezen provoz Vzdálené servisní podpory. Naši pracovníci budou přijímat pouze… číst více
Magazín 10/23
V říjnovém magazínu naleznete rekapitulaci všech důležitých webinářů k říjnovým výkazům, podzimní online praktické workshopy, informaci o omezení… číst více
Spuštění nové verze Strava.cz je tady!
Po dlouhém očekávání, pečlivém vývoji a testování vám přinášíme novou verzi webové aplikace Strava.cz, která byla spuštěna v… číst více
Magazín 9/23
V tomto magazínu naleznete všechny důležité webináře k říjnovým výkazům, informaci o online školení informačního portálu hromadného stravování… číst více
Novinky v programech
Podívejte se, co je nového v našich programech Stravné a Sklad. Programy aktualizujeme vždy na základě poptávky a požadavků ze strany uživatelů a zároveň… číst více
Magazín 8/23
Nenechte si ujít přehled důležitých webinářů k začátku nového školního roku, nové barvy čipů, informace ke kontrole licence… číst více
Spojení Equa Bank s Raiffeisenbank
Od 1. 7. již není možné v číselníku zadávat kód banky 6100. Neměňte u plateb automaticky kód na… číst více
Magazín 6/23
Nenechte si ujít zcela nové barvy čipů, rekapitulaci důležitých informací k ukončení školního roku nebo skvělého pomocníka při… číst více
Čištění dat ve Stravném 5
Používáte Stravné 5 déle než 2 roky? Dbejte na pročištění databáze! Digitální úklid. I tak lze vnímat pročištění… číst více
Zkrácený provoz zákaznické linky 25. 5.
Ve čtvrtek 25. 5. bude mimořádně ukončen provoz zákaznické linky ve 13:30. K řešení jakýkoli úkonů v programech… číst více
Magazín 5/23
Nenechte si ujít důležité informace k ukončení školního roku. V tomto čísle naleznete: odkazy na nejdůležitější postupy v… číst více
Nenašli jste odpověď?
Žádost o pomoc objednáte přes tlačítko přímo z programu
Zákaznická linka slouží v případě nouze k telefonickému poradenství, řešení technických problémů či opravě chyb v programu. Dále si můžete objednat instalaci nových verzí programu či pomoc s nastavením programu.
Vzdálenou pomoc využijete na telefonické poradenství, řešení technických problémů, opravy chyb v programu, instalaci nových verzí či nastavení programu. Servisní technik se přes vzdálený přístup připojí do vašeho počítače a vyřeší s vámi vše potřebné.
Slouží k preventivní kontrole, zlepšování využití informačního systému, zavádění nových modulů a k servisním zásahům, které nejsou urgentní. Konkrétní termín návštěvy vždy nabízí VIS.
Zaškolení obsluhy programu je nedílným krokem k úspěšnému zavedení programu na vašem provozu. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.
Rozsah a obsah školení se vždy určuje dle vašich potřeb a možností. Cena školení je určena předem a odvíjí se od jeho rozsahu.
Telefonické školení je komfortní forma vzdělávání v práci s vašim programem. Školení se účastníte v pohodlí vlastního pracoviště, kdy veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu. Veškeré postupy v programu si trénujete na kopii dat ze svého vlastního programu.
Školení je možné časově úplně přizpůsobit vašim požadavkům, stejně tak jeho obsah je zacílený na vaše potřeby.
Pohotovost neřeší jen rychlost pomoci na místě, dokonce uspíší i rychlost pomoci prostřednictvím Vzdálené servisní podpory. Technik na místě opraví technické i věcné chyby v programu a nabídne odbornou konzultaci k nastavení programu či provozu jídelny.
Dokážeme zajistit profesionální kontrolu, díky které získáte představu o vašem provozu, korektnost kalkulací, návazností systému, výstupů pro výkazy, zpracování a rozúčtování DPH jídelny. Výstupem je stav a doporučení, která šetří čas a zajišťují korektnost chodu provozu.